Krama ministrar

Så här såg det förresten ut backstage på det numera berömda riksdagsseminariet.
Det här är efteråt.
Innan seminariet var jag med om ett sådant där icke-halleluja-moments, sådana man helst vill glömma. Jag skulle hälsa på justitieministern och fick hjärnsläpp och KRAMADE henne istället för skakade hand.
Jag såg i ögonvrån hus säpovakterna stelnade till – vem var den där konstiga tjejen som slängde sig om halsen på ministern egentligen?
Oops.

Riksdagsseminarium 1
Jag och justitieministern – ett par timmar ex-the-hug.

Om intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Krama ministrar

  1. Paulina skriver:

    Jaja de e människor de me, vill väl me kramas:) Men förstår hur du tänker. Var ju där me och tyckte vi hade en mysig stämning så.Lycka till på nya bloggen, du är såå bra. Kram Paulina

  2. Johan skriver:

    Även ministrar behöver kramar!

  3. Sofia Å skriver:

    Haha, jag har gjort samma sak. Den medicinskt sakkunnige på Socialstyrelsen. Say no more …

Kommentera

