En bra barndom?

Dessutom, som ett litet PS till föregående inlägg, kan jag lägga till att man önskar att alla unga skulle ha det så här.
10 hemligheter bakom en bra barndom.
Tyvärr är det inte så i dagens Sverige.

Det beror på många saker och jag har en hel del teorier.

Dessa tar vi snart, my friends.

Ikväll ska vi nämligen fira att boken 14 år till salu har sålt i över 130 000 ex i pocket och ett antal tusen till i inbunden version. Fantastiskt. Tack för att ni läser.

Om intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till En bra barndom?

  1. erviluca skriver:

    Jag har precis läst den! Tack för den!

  2. Eva skriver:

    HejJag köpte boken i pocket då jag hört om den.Jag äcklades av att läsa alla vidrigheter och läste lite i början o sedan slutet.Hoppas det slutade bra för tjejen.Jag äcklades av boken så jag orkade inte läsa hela.

  3. Railyn skriver:

    Läste ”14 år till salu” för ungefär ett år sedan och jag tyckte den var helt klart läsvärd och funderar starkt på att läsa om den inom en snar framtid. En mycket bra och tänkvärd bok!

Kommentera

