Redhead i riksdagen

Jag var med i min gamla lokaltidning TTEla inför riksdagsseminariet och jag reflerterade aldrig över att de inte frågade efter en bild på mig. När jag fick klippet nu i veckan hade de rotat fram en TIO ÅR gammal Scanpix-bild på mig i något bildarkiv. 
Rödhårig och dan.
Men budskapet går ju i alla fall fram. Det är den rödhåriga huvudsaken.

IMG_0115.jpg

Om intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Redhead i riksdagen

  1. Paulina skriver:

    Vad fin du var:) O huvudsaken var ju budskapet. Kör hårt. Kram Paulina

  2. Sofia Å skriver:

    Åh, nu fick jag nostalgiska FRIDA- minnen!

  3. Anders skriver:

    hade väntat mig birgit friggebo! 😉

Kommentera

