Prisplåtning

IMG_0188.jpg 

IMG_0189.jpg

Jag har fått en väldigt fin utmärkelse i ett magasin, jag ska berätta mer om det när det blir officiellt, men igår skulle bilderna tas. För en halvsliten småbarnsmamma var det otroligt lyxigt att bli ompysslad av både makeuptjej och fotograf. Bilderna togs av duktige Jakob Fridholm och jag lägger upp dem här så fort jag får.
Tills dess tänker jag vara glad och stolt att 14 år till salu för så mycket nytta. 

Om intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

