Säljer sin mun för pengar

14 år till salu har gett mig skrämmande insikter om verkligheten.
Verkligheten som sker just nu på det Internet både du och jag är på just nu.
På en helt annan sida än den du är på just nu pågår just i detta nu tusentals kontakter mellan män och tjejer, tjejer som för alltid kommer att få ser i själen (jag vet att det finns en hel del killar också, jag ska som sagt återkomma till dem. Er.)

Det här mailet fick jag igår. Så trasigt, så naket. Så fruktansvärt. Och det pågår just nu.

”Jag är 14 år och har fått stå ut med kränkningar, bråk ,utfrysningar ,och tjafs som fick mig att gråta mig till sömns nästan varje kväll. Jag kände att jag inte orkar mer så jag tänkte ge det ett försök ,men ångra mig lika snabbt! Och sen kunde jag inte ta mig ut..
Tiden som Anna fick jag lära mig att man inte alltid är ensam, inte på nätet. Internet för mig var så annorlunda. Genom Anna fick jag pengar och bekräftelse av männen ,som är runt 20 – 50 år. Jag kände att när jag träffade dom så kände jag att jag dög till något. Jag var något mer än inget.
Jag säljer ”min mun” för pengar.”

Om intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Säljer sin mun för pengar

  1. Paulina skriver:

    Ja det pågår just nu och tyvärr för många. Vi båda får ta del av dessa mail och man känner sig maktlös många gånger.Jag kände mig maktlös i mitt mörka helvete men även nu efteråt när jag jobbar med det och samtiigt kämpar för att få stöd från samhället med ”efterverkarna”.Tack för att du finns.Kram Paulina

Kommentera

