Dagens utmaning – stepp

IMG_0129.JPG

I söndags såg jag och maken The Last Bounce-föreställningen i Globen. Så jädrans bra. Vilka talanger. Som alltid slår det mig att man borde ha en ordentlig hobby. Tyvärr ingår inte dans i mitt talangbibliotek, hur gärna jag än önskar det.

Men vaffasen.
Nu anmäler jag mig till en kurs i steppdans.
man måste våga utmana sig själv.
Och vilket partytrick sen (bara man kommer ihåg att ta med sig skorna).

Hur har du utmanat dig själv idag?

Om intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dagens utmaning – stepp

  1. Sofia Å skriver:

    Åh, jag önskar att jag bodde i Stockholm! Då hade jag kunnat hänga på den där kursen. Steppa är coolt.

  2. Emma skriver:

    Hej Caroline!Jag gillar din blogg och tycker att du skriver om ett valdigt viktigt amne, sa jag lankade till din blogg, hoppas att det var okej. Annars ar det bara att du hor av dig sa tar jag bort den!

Kommentera

