It´s a mans world

Jag brukar smyga in på härliga Laila Bagges blogg – och häromdagen hade hon ett så roligt inlägg om gamla annonser från 50-talet. Visst är det, precis som Laila säger, så skönt att vi har kommit så långt fram att vi numera kan skratta gott åt det tokiga i de här annonserna – det som var verklighet för tjejerna bara för 50 år sedan. Gulp.

Gammal%20reklam___.jpg Gammal%20reklam_1.jpg

Om intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till It´s a mans world

  1. Alexia skriver:

    Ha – vad lustigt, förra veckan fotade jag av bland annat dessa reklambilder, som finns uppsatta på en väg på mitt nya jobb. Men så har jag inte kommit mig för att blogga dem än. Vilket sammanträffande 🙂

Kommentera

