Nya boken föds

IMG_1639[1].JPG

Jag har börjat skriva på bok nummer två. Om svenska barn som säljer sex. Jag skriver barn. När de börjar är de nämligen inte över 18.
Jag tecknar ner 15-åriga ”Marias” berättelse. Här är en del av det hon har berättat. Så starkt. Så hopplöst. Men ändå så skönt att hon och hennes medsystrar, som också delar med sig av sina historier i boken, kan göra skillnad.

”Att träffa männen var hemskt och förnedrande. Jag kände mig hela tiden så äcklig och smutsig. Vi tog kontakt genom chatten, och sedan bytte vi mobilnummer.
Männen var precis likadana allihop, en del var mjukare och en del hårdhäntare men de var ändå av samma typ. Lika äckliga och alla såg nästan likadana ut för mig.
Skillnaden var bara deras namn.
När de var hårdhänta drog dom i mig, tryckte in den långt ner i halsen så att jag knappt kunde andas och körde så tills det var klart. Jag började nästan gråta varje gång de tog tag i mig. Hårda tag om mitt huvud och armar, de tryckte in mig i väggen för att sedan spruta mig i ansiktet, det var så äckligt och förnedrande.
Jag kände mig så värdelös.”

Om intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

