Vinn Malin Persson Giolitos nya!

Alla dessa barn som far illa – orkar vi verkligen läsa om dem? Självklart – vi måste. För att öppna ögonen för våra egna barn. Speciellt om författaren är så påläst och välformulerad som Malin Persson Giolito. Jag har fått äran att lotta ut ett ex av hennes nya pocket ”Bara ett barn” (omskakande och ruskig). Skriv en rad i kommentarsfältet om varför just du vill vinna boken, så kanske du vinner boken och en personlig rad från Malin.

MALIN%~1.JPG

Om intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Vinn Malin Persson Giolitos nya!

  1. Anna-Karin Ö skriver:

    Jag vill jättegärna vinna, älskar Malins böcker!

  2. Anneli skriver:

    Jag vill vinna för jag har inte läst något av Malin tidigare.

  3. Ahnna skriver:

    Vill gärna vinna!!!! Kram ahnna

  4. Tessan skriver:

    jag vill också vinna, så jag har en icke skolrelaterad bok att läsa i solstolen i sommar 🙂

  5. Sandra skriver:

    I mitt arbete möter jag dagligen barn och unga utsatta. De får mig att minnas vem och vad jag en gång var och på vilka villkor jag fanns till, i vuxnas ögon. Jag vill aldrig någonsin glömma det, för det ger mig mer kraft och vilja till att hjälpa andra barn och unga som riskerar hamna där, pga somliga vuxnas illvilja. Boken hjälper mig, påminner mig om det.

  6. Junitjej skriver:

    Jag vill jättegärna vinna boken, för jag har läst Malins ”Dubbla slag” tidigare och nu vll jag läsa uppföljaren. Jag tror att ”Bara ett barn” kan vara en nyttig bok för mig att läsa, då jag jobbar som lärare. Jag tror boken kan säga en hel del.Hoppas verkligen att jag vinner!!

  7. Ulla skriver:

    Jag blev jättenyfiken på Mailins bok och vill jättegärna läsa den.

Kommentera

