Prata om det!

Jag har förstått att Aftonbladets bloggsatsning går fantastiskt bra och att många hittar hit tack vare den.
Hej, alla nya läsare.
Det är tack vare er vi orkar fortsätta kämpa för de utsatta unga. Vi som egentligen jobbar med annat på dagarna, men som inte kan släppa alla de historier ni berättar för oss. Tack. Det är så oerhört värdefullt att vi kan sprida ljus över den här dunkla frågan tillsammans, ge en röst till de som inte har en egen.

Pratade med en socionom igår, en fantastisk människa som har kontakt med en mamma till en pojke som säljer sex. ”Jag hade gett upp, men när jag läste om det i tidningen tänkte jag att jag nog orkar kämpa lite till i alla fall”.
Sådant visar hur viktigt det är att PRATA OM DET, som Johanna Koljonen så fantastiskt initierade i sin Twitterkampanj.
Så let´s do it.
Prata om det tills alla – alla!- vågar ta bort hörselskydden och orkar lyssna.

Om intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Prata om det!

  1. Tompa skriver:

    Bra att någon behandlar ett lite tabu-belagt ämne som dethär såpass öppet.

Kommentera

