Inte till salu

Det har varit spännande dagar – och det är ett privilegium att få vara talesperson för alla dessa unga som behöver en röst. Inslagen i Rapport igår gick en fantastisk respons – och Gomorron Sverige-kvarten ligger kvar här om någon vill titta.

Professor Carl Göran Svedin som sitter bredvid mig är en klippa – och kan allt om barn och unga och hur de mår idag. Det är alltid lika intressant att lyssna till honom och hans kunskap.

Hjälpsajten www.intetillsalu.se som vi öppnade i veckan har fått en riktig kickstart – och nu hoppas jag att den kan hjälpa så många unga som möjligt att förstå att de inte är ensamma – och att det finns hjälp att få.

Om intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Inte till salu

  1. J skriver:

    Jag kan känna såhär ” Jag får deras bekräftelse till något som inte ens är värdefullt” men endå går jag dit!.. Bra blogg o intetillsalu.se !!

Kommentera

