Hey you middle aged married man

 

 

 

 

 

Träffar du vuxna och har sex du inte mår bra av? Nu har du fått en alldeles egen låt till din ära. Supertalangen Terese Fredenwalls ”Hey you middle aged married man” är fantastisk, klicka här för att lyssna.
Tack Terese, du och din musik betyder mycket för många!

Om intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hey you middle aged married man

  1. Paulina skriver:

    Jätte bra! Ett stort tack från mig o Novahuset
    Kram på er

  2. Linda skriver:

    Vet inte om du brukar svara på komentarer men jag skriver iaf 🙂

    jag älskar boken fjortonår tillsalu, den e en otrolig bok och väldigt gripande och jag satt och läste varje sida med gråten i halsen. Det är absolut en av dem bästa böckerna jag någonsin läst och jag tycker att ifall det hade funnits oscar priset i sverige för böcker skulle du fått den för boken! ❤

Kommentera

