Saras hemligheter

”Ibland kommer verkligheten ikapp mig. Bara sådär, pang liksom. Jag är snart arton år, lever ett helt vanligt liv. Nästan ingen känner mig på riktigt, de flesta känner mig bara ytligt. Jag släpper aldrig in någon på livet, har blivit sviken för många gånger. Jag går till skolan varje dag, umgås med vänner och lever mitt liv som om ingenting hade hänt. Det är först när jag är ensam som jag visar mig svag, som nu.”

Så skriver 18-åriga Sara på sin blogg. Som trettonåring blev hon utsatt för en våldtäkt och hon berättar anonymt om hur hennes hemlighet påverkar henne. Om bra dagar, dåliga dagar och allt däremellan. Följ henne gärna här. Hon är inte ensam – och du är inte ensam.

Om intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

