Ny bok om misshandel i hemmet

Någon jag litar på har en ny, viktig bok på gång. Författaren, som vill skriva en bok om misshandel i hemmet och vilka konsekvenser det får för den utsatta och för samhället, har bett mig att lägga ut en efterlysning här – så. Here we go. Givetvis får du som berättar vara anonym.

”Jag söker någon som blivit utsatt för regelbunden misshandel under sin uppväxt. Det kan  både vara någon som har anmält – eller som inte har gjort det. Jag söker också någon som inte själv blivit misshandlad men där det förekommit våld i familjen, den ene föräldern misshandlat den andre.”

Maila info@intetillsalu.se om du vill medverka och berätta din historia så vidarebefordrar jag till författaren.

Om intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

