Låt mig bara få andas lite

Fantastiska J vill dela med sig av sin dikt. Fantastiska J som varit med om så mycket tufft, som utsatt sig för så mycket hemskt och som blivit bemött av vuxna på ett sätt som unga aldrig ska bli bemötta på. Här är hennes dikt.
All styrka till dig, J.

Låt mig bara få andas lite
Du står ju på mig och
jag måste få lite luft
för en gångs skull
Eller kan du inte försvinna?
Jag orkar inte mera
men om jag bara får andas lite.
Så kommer det här bli bra
Eller har du förspillt min tid i onödan?

Bara låt mig andas lite och låt det vara så tills jag kan vara mig själv igen.

Om intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

