Dubbelt svek

Många som hör av sig till mig (Caroline Engvall) flyttar in i mitt huvud. Sitter där inne och knackar på allt som oftast. En av dem är A. Fantastiska A. Som kämpar, orkar, fightas, kan mer än hon tror och har tagit otroliga steg för att söka hjälp de senaste veckorna. Men mitt i kämpandet möter hon motstånd, från vuxna som kanske inte inser hur illa de gör en ung person. Om du jobbar med unga – läs de här raderna från A. Och fundera på om du kanske kan hitta en ersättare till dig om du råkar bli sjuk. Eller i alla fall en förklaring och en ursäkt.

”är mest ledsen för att jag ständigt blir sviken av vuxna, skulle prata med min kurator idag, hon avbokade och gav mig en ny tid och avbokade den med,  när jag kom dit båda gångerna. hur ska man lita på vuxna när dom gör så, eller då dom glömmer bort en?”

Om intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

