Sex som självskadebeteende – på nätet

Om tre veckor ordnar Skyddsvärnet ett seminarium på ABF-huset i Stockholm. Temat är prostutition och självskadebeteende på nätet – och det kan bli en riktigt lärorik eftermiddag. Eftermiddagen är gratis, så kom gärna dit om du är i krokarna. Anmäl dig till seminarium@skyddsvarnet.se  (begränsat antal platser).
Hoppas vi ses där!

Om intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sex som självskadebeteende – på nätet

  1. Hanna skriver:

    Hej caroline, jag heter h och är 14 år , jag behöver vård, jag har blivit utsatt för sexuella övergrepp ( grooming och överfall) jag vet inte vad jag kan få för vård jag bor i karlstad kommun som verkar vara helt okunniga på ämnet, har du något tips? ( och frästen läser dina böcker när ångesten slårtill)

Kommentera

