Jannas berättelse

Alla era berättelser berör.
Tack för att ni skriver!

En mycket stark och smärtsam barndomsskildring kom från Janna.
Öppenhjärtigt och starkt berättar hon om en barndom med trasiga föräldrar och övergrepp från såväl kompisar som blodsband.

”Jag hade nog vågat berätta om någon hade frågat och sett mig för jag blev en helt annan person efter det som hände och det märktes, jag blev tyst sluten och höll mig undan allt och alla i den mån jag kunde.”

intetillsalu.se har Janna berättat sin historia. Idag är hon 41 och har fått rätsida på sitt liv. Hon har bra hjälp när hon behöver och hon är en av alla som har överlevt, som har fått ett helt okej liv efter allt.
Läs hennes livs berättelse i sin helhet här.

 

Om intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

