P3 Verkligheten

Nu tar P3 Verkligheten om pojkarna som säljer sex. Mycket viktigt ämne. Pojken i programmet berättar om hur han efter ett övergrepp fortsätter att upprepa det han gör. Ibland fick han betalt, ibland inte. Han säger att vuxenvärlden märkte, men att ingen gjorde något.
”Männen som köpte sex av mig var typ de enda vuxna som såg mig… som sa att jag var bra på någonting… som berömde mig. Jag kan se att jag var ett barn och att jag inte bär någon skuld, men det tog väldigt lång tid”.
Lyssna här.

Om intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

