Vi pratar om bilder

”För mig blev sexuella bilder som ett självskadebeteende. De blev bara värre och värre liksom… jag kunde inte sluta.”
Så berättar Hanna, 17.
Det är hennes historia.
Men samtidigt, i en annan del av landet: ”Jag älskar att lägga upp avklädda bilder på mig själv på nätet. Det ger mig så mkt bekräftelse, det kan jag inte få någon annanstans.”
Majken, 18, och Hanna lever i samma värld, men ändå i så olika vardagsmiljöer.

Vad har du för erfarenheter av bilder på nätet? Vad har de betytt i ditt liv? Mejla gärna info@intetillsalu.se eller skriv i kommentarsfältet (du får vara anonym) och berätta.

Om intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

