Göteborg – och verkligheten

I veckan tar vi föreställningen 14 år till salu till Göteborg. 14 maj spelar vi i Majorna – klockan 13 och klockan 18. Kvällsföreställningen är slutsåld, men till klockan 13 finns det fortfarande biljetter kvar (mejla Thomas.kollberg@socialresurs.goteborg.se för dem).
Hoppas vi ses där.

Pjäsen känns extra aktuell och angelägen eftersom verkligheten hela tiden är så… verklig.

En del av A:s berättelse börjar så här: Jag lurade mig själv att tycka att sälja min kropp till okända män var igen nog deal… Jag sa till mig själv jag kan sluta när som helst. Jag hade ju oxå tydliga krav, kring utseende, pengar och vad jag ställde upp på så egentligen var jag ju ingen prostituerad… Intalade jag mig själv.

Fantastiska A delar med sig av sitt liv i bloggen här. Läs gärna.

Om intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

