Vilken feedback!

Fick ett fantastiskt mail av en elev igår. Blev så glad. Tack, A!

Kom nyss hem ifrån din föreläsning och jag måste säga att du är otrolig! Boken om Tessan har påverkat mig något otroligt!
Köpte den för ungefär 1 år sen, efter det har jag läst den 3 gånger. Varje gång jag har läst den sista sidan och stängt boken så känner jag mig fortfarande delaktig. Det känns som man lever med under tiden allt händer, som om man vore med under varje ögonblick.
Jag brukar inte läsa böcker, men 14 år till salu är helt klart en av dom bästa böckerna jag har läst! Och jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills uppföljaren kommer. Jag ska köpa den så fort den kommer ut i affären!
 
Första gången jag läste boken så fälldes många tårar(vilket det har gjort alla gånger) och jag kunde inte slita blicken från boken. Läste ut den på 3 dagar, satt och läste flera timmar per dag. Det finns många gånger då tankarna hoppar över till Tessans historia. Kan sitta och tänka på det och hur hon mår hur länge som helst.
Jag kände mig så lycklig när jag hörde att Tessan mår bra idag och förstår att männen är inget hon behöver, och att hon skaffat pojkvän och lever livet hon förtjänar.
 
Jag vill bara berätta för dig att boken har påverkat mig så otroligt mycket, och jag har bestämt mig för att gräva ut den från bokhyllan och läsa den en fjärde gång. Och jag hoppas att Tessan vet att hon har hjälpt många unga tjejer och även påverkat många.
 
Jag önskar dig och Tessan all lycka för ni båda är underbara personer som har förändrat!
 

Publicerad av intetillsalu

Inte till salu - en blogg för unga som skadar sig med sex.

2 reaktioner till “Vilken feedback!

  1. Caroline, vad glad jag är att ha hittat din blogg. Jag är en 37 årig fyrbarnsmamma, två flickor och två pojkar. Jag sitter som nämndeman i tingsrätten och det är här din blogg kommer in! Du har fyllt kunskapshål jag har haft kring detta. Dessa flickor och pojkar träffar jag i rättsalen och det är svårt och tungt och se hur illa de far/farit. Fortsätt att skriva och blogga om detta viktiga ämne!!!Anna Brente

Lämna en kommentar